Πολιτική Επιστροφής

Η Πολιτική επιστροφών αποτελεί μέρος και πρέπει να διαβαστεί σε συνδυασμό με τους Όρους και Προϋποθέσεις πώλησης. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε αυτή την Πολιτική Επιστροφών ανά πάσα στιγμή. Αυτή η Πολιτική Επιστροφών ενημερώθηκε τελευταία φορά στις 13/08/14.
Είναι σημαντικό να ελέγχετε την παραγγελία σας ή τα αντικείμενα κατά την παραλαβή και πάντα πριν τη χρήση. Εάν προκύψουν τυχόν σφάλματα ή προκύψουν προβλήματα, πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως, ώστε να μπορέσουμε να ερευνήσουμε το συμβάν.
Πριν επιχειρήσετε να επιστρέψετε μια παραγγελία, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών για να ζητήσετε έναν αριθμό εξουσιοδότησης επιστροφής. Χωρίς αυτόν τον αριθμό μπορεί να είναι δύσκολο να κάνετε την επιστροφή σας, πράγμα που σημαίνει ότι η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει περισσότερο.

Τα νομικά σας δικαιώματα
Η Πολιτική Επιστροφών μας δεν επηρεάζει τα εκ του νόμου δικαιώματα σας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα άλλα νομικά σας δικαιώματα, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου στη διεύθυνση: www.direct.gov.uk ή επικοινωνήστε με την υπηρεσία Consumer Direct, η οποία χρηματοδοτήθηκε από την κυβέρνηση για την παροχή συμβουλών καταναλωτών στο 08454 04 05 06.

Δικαίωμα Ακύρωσης
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών χωρίς να δώσετε κάποιο συγκεκριμένο λόγο.
Η περίοδος ακύρωσης θα λήξει μετά το πέρας 14 ημερών από την ημέρα που αποκτήσατε ή ένα τρίτο πρόσωπο διαφορετικό από τον μεταφορέα και που υποδεικνύεται από εσάς, αποκτά την φυσική κατοχή των αγαθών.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης, πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να ακυρώσετε αυτήν την παραγγελία με σαφή δήλωση (π.χ. επιλέγοντας την κατάλληλη επιλογή στο λογαριασμό σας ή μια επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω φόρμα ακύρωσης μοντέλου, αλλά δεν είναι υποχρεωτική.
Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που επιστρέφετε δεν έχουν ανοιχτεί. Τα ανεπιθύμητα αγαθά πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και οι συσκευασίες θα πρέπει να μην έχουν ανοιχτεί.

Επιπτώσεις της ακύρωσης
Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας και το κόστος της παραγγελίας σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης (εκτός από τις πρόσθετες δαπάνες που προκύπτουν εάν επιλέξετε έναν τύπο παράδοσης διαφορετικό από τον λιγότερο ακριβό τύπο της τυπικής παράδοσης που προσφέρουμε).
Μπορούμε να προβούμε σε κάποια παρακράτηση από την επιστροφή για απώλεια αξίας οποιουδήποτε αγαθού παραδίδεται εάν η ζημία είναι αποτέλεσμα περιττού χειρισμού από εσάς.
Θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και το αργότερο:
(α) 14 ημέρες μετά την ημέρα παραλαβής από εσάς οποιωνδήποτε παραδιδόμενων αγαθών. ή
(β) (εάν νωρίτερα) 14 ημέρες μετά την ημέρα που προσκομίζετε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα εμπορεύματα. ή
(γ) σε περίπτωση που δεν παρέχονται αγαθά, 14 ημέρες μετά την ημέρα που μας πληροφορήσαμε για την απόφασή σας να ακυρώσετε τη σύμβαση.
Θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με αυτά που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν έχετε συμφωνήσει ρητώς διαφορετικά. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα υποστείτε κάποια επιπλέον χρέωση λόγω της επιστροφής χρημάτων. Θα πρέπει να αναλάβετε το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Φόρμα Ακύρωσης Μοντέλου

Προς: Το Hut.com Limited, Meridian House, Gadbrook Park, Rudheath,Cheshire, CW9 7RA.
Σας ειδοποιώ ότι ακυρώnω τη σύμβασή μου για την πώληση των ακόλουθων αγαθών:
Παραγγελία:
Αριθμός παραγγελίας:
Όνομα πελάτη:
Διεύθυνση του πελάτη:
Υπογραφή πελάτη (μόνο εάν αποστέλλεται με χαρτί):
Ημερομηνία:

Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω ένα λάθος προϊόν ;
Έχουμε υψηλά πρότυπα όταν πρόκειται για τη συσκευασία της παραγγελίας σας, ωστόσο λάθη συμβαίνουν. Παρακαλούμε να δεχτείτε τη συγνώμη μας εάν έχετε λάβει ένα εσφαλμένο στοιχείο.Θ α κάνουμε ότι μπορούμε για να επιλύσουμε το ερώτημά σας με ταχύτητα, ευκολία και με ελάχιστη ταλαιπωρία.
Θα εξετάσουμε κάθε περίπτωση ξεχωριστά κατά την επιστροφή του προϊόντος. Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να χρειαστούμε περισσότερες πληροφορίες, όπως εικόνες, ώστε να μπορέσουμε να επιλέξουμε την καλύτερη δράση. Στόχος μας είναι να σας προσφέρουμε την καλύτερη λύση όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου είναι κατεστραμμένο;
Παρόλο που φροντίζουμε να αποφύγουμε οποιαδήποτε ζημιά στα προϊόντα σας κατά τη διάρκεια της αποστολής, είναι πιθανό να προκύψουν προβλήματα. Παρακαλούμε να δεχτείτε τη συγνώμη μας εάν έχετε παραλάβει ένα ελλατωματικό αντικείμενο.
Ζητάμε να μην αρνηθείτε την παράδοση, να δεχτείτε τα αγαθά και να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως. Η άρνηση μπορεί στην πραγματικότητα να οδηγήσει σε καθυστέρηση της επιστροφής του προϊόντος.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του λογαριασμού σας χρησιμοποιώντας το online κέντρο μηνυμάτων. Παρακαλώ επισυνάψτε τυχόν φωτογραφίες που έχετε σχετικά με τη ζημιά στο μήνυμα. Ένα μέλος της ομάδας μας θα εξετάσει τις λεπτομέρειες και θα προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση για να επιλύσει το ερώτημά σας.

Πώς μπορώ να αναφέρω ένα σφάλμα στο προϊόν μου;
Παρακαλούμε να δεχτείτε τη συγνώμη μας εάν πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα στο προϊόν σας, λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας την ποιότητα των προϊόντων μας και θα πρέπει να διερευνήσουμε λεπτομερέστερα το αναφερόμενο συμβάν.
Για να το κάνετε αυτό σας ζητάμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του λογαριασμού σας χρησιμοποιώντας το online κέντρο μηνυμάτων. Παρακαλείσθε να δώσετε λεπτομέρειες για το σφάλμα και, εάν είναι δυνατόν, να επισυνάψετε φωτογραφίες στο μήνυμά σας.
Εάν αναφέρετε κάποιο σφάλμα με ένα προϊόν GHD, επικοινωνήστε απευθείας με την GHD, μεταβαίνοντας στον ακόλουθο σύνδεσμο: www.ghdhair.com/customer-care/returns.

Πώς μπορώ να κανονίσω την επιστροφή;
Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών για να κανονίσετε την επιστροφή σας.
Θα πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας σας, το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής. Μόλις λάβουμε αυτές τις λεπτομέρειες, θα σας προσφέρουμε έναν μοναδικό αριθμό εξουσιοδότησης επιστροφής και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να κανονίσετε την επιστροφή.
Παρακαλώ συσκευάστε το προϊόν με ασφάλεια και βεβαιωθείτε ότι η φόρμα επιστροφής περιλαμβάνεται στο εσωτερικό του.
Θα χρειαστεί να λάβετε αποδεικτικό αποστολής ταχυδρομικών αποστολών όταν στέλνετε το στοιχείο σας σε εμάς. Η απόδειξη των ταχυδρομικών τελών δεν κοστίζει τίποτα, αλλά χωρίς αυτό δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε την επιστροφή ή την αντικατάστασή σας στην σπάνια περίπτωση που το στοιχείο σας χάθηκε κατά τη μεταφορά. Εάν ζητήσετε αντικατάσταση και το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, θα επεξεργαστούμε ένα επιστρέψτε στον αρχικό λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του στοιχείου.
Κάθε στοιχείο που έχετε δεχτεί και στη συνέχεια επιστραφεί είναι ευθύνη σας μέχρι να φτάσει στην αποθήκη μας. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι έχετε στείλει το πακέτο σας πίσω σε μας χρησιμοποιώντας υπηρεσία παράδοσης που σας εξασφαλίζει την αξία των αγαθών.

Θα επιστρέψετε τα έξοδα ταχυδρομικών αποστολών μου για την επιστροφή ενός προϊόντος;
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιστρέψουμε τα έξοδα ταχυδρομικών αποστολών για να επιστρέψουμε ένα στοιχείο όπου η επιστροφή απαιτείται λόγω του σφάλματος μας. Για παράδειγμα:
-Αν σας στείλαμε λάθος στοιχείο
-Αν το στοιχείο είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό
-Όταν επιστρέφετε μία αντικατάσταση που δεν θέλετε να κρατήσετε

Δεν θα επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής για επιστροφή προϊόντων που είναι ανεπιθύμητα ή δεν απαιτούνται πλέον. Αυτά τα έξοδα θα πρέπει να καλύπτονται από εσάς, και πάλι σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία παράδοσης που σας ασφαλίζει για την αξία των αγαθών.
Δεν θα επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή οποιουδήποτε αντικειμένου λόγω ζημίας ή βλάβης όταν δεν βρέθηκε σφάλμα στη διαδικασία ελέγχου. Τα έξοδα αποστολής του αντικειμένου πίσω σε εσάς θα εξαρτηθούν από το στοιχείο και θα σας κοινοποιηθούν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δοκιμής.

Παράπονα
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίσαμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση οποιουδήποτε στοιχείου, θέλουμε να το ακούσουμε. Στόχος μας είναι να επιλύσουμε το ζήτημα για εσάς και να σας ζητήσουμε να επικοινωνήσετε με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών στη διεύθυνση feedback@thehutgroup.com ή ταχυδρομικά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, Lookfantastic, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, Ηνωμένο Βασίλειο, CW9 7RA.