Συχνές Ερωτήσεις για το BEAUTY BOX

ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΛΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΟΥ;
Τα συνδρομητικά κουτιά αποστέλλονται την πρώτη εργάσιμη μέρα (ή την πιο κοντινή σε αυτή) του μήνα. 

ΠΟΤΕ ΘΑ ΧΡΕΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Για τις συνδρομητικές μας υπηρεσίες χρεώνουμε τον πελάτη την πρώτη εργάσιμη μέρα (ή την πιο κοντινή σε αυτή) του μήνα και αφορά την πληρωμή του επόμενου κουτιού που θα σας αποσταλλεί.


ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Είναι δυνατό να αλλάξετε τη διεύθυνσή σας εάν συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση σας μέχρι την 26η ημέρα του ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ μήνα για το κουτί του ΕΠΟΜΕΝΟΥ μήνα. Για παράδειγμα εάν μετακονίσετε στις 23 Οκτωβρίου και θέλετε να παραλάβετε το νέα σας κουτί στη νέα σας διεύθυνση πρέπει να αλλάξετε τη διεύθυνσή σας στο λογαριασμό σας πριν τις 26 του Οκτώβρη, ώστε να παραλάβετε το κουτί του Νοέμβρη στη νέα σας διεύθυνση.

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΚΟΥΤΙΩΝ
Όταν εγγράφεστε στη συνδρομή του κουτιού ομορφιάς μας, το κόστος θα υπολογίζεται με βάση τα κόστος αποστολής που έχει το site. Μετά το πρώτο κουτί, το κόστος θα έίναι ΔΩΡΕΑΝ. Για να δείτε το κόστη αποστολής μπορείτε να κάνετε κλικ στο “Πληροφορίες Αποστολής”

ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ;
Έχετε 14 ημέρες για να ακυρώσετε τη συνδρομή σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ακύρωσης, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που θα χαρεί να σας βοηθήσει. Για το δεύτερο και για τα επόμενα κουτιά, οι ακυρώσεις δεν θα είναι διαθέσιμες και θα χρειαστεί να απενεργοποιήσετε την αυτόματη ανανέωση μέσω του λογαριασμού σας, αν δεν θέλετε να συνεχίσετε τη συνδρομή σας μετά το πέρας της πρώτης σας συνδρομής.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΜΟΥ;
Συνδεθείτε στη σελίδα "Ο Λογαριασμός μου" για να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που θα χαρεί να σας βοηθήσει με την ακύρωσή σας ή χρησιμοποιήστε τη λειτουργία απενεργοποίησης της αυτόματης ανανέωσης στο λογαριασμό σας. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στο 'Ο λογαριασμός μου' και στη συνέχεια επιλέξτε την επιλογή 'Συνδρομή' για να δείτε τις διαθέσιμες λειτουργίες.


ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ 1, 3, 6 Ή 12ΜΗΝΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ.
Η τερματισμός της συνδρομής 1, 3, 6 ή 12 μηνών θα έχει ως αποτέλεσμα την ολοκλήρωση του στο τέλος του επιλεγμένου προγράμματος συνδρομής, ενώ όλα τα κουτιά θα συνεχίσουν να αποστέλλονται μέχρι αυτό το σημείο και στη συνέχεια η συνδρομή δεν θα ανανεωθεί.
Θα πρέπει να απενεργοποιήσετε την αυτόματη ανανέωση μέχρι τις 25 του μήνα ΠΡΙΝ λάβετε το τελευταίο κουτί της τρέχουσας περιόδου. Μπορείτε να τερματίσετε σε οποιοδήποτε σημείο τη συνδρομής σας μέχρι το σημείο που αναφέρθηκε παραπάνω, ωστόσο η συνδρομή σας θα τερματιστεί μόνο μετά την λήξη της διάρκειας, δηλαδή εάν έχετε συνδρομή 3 μηνών και τερματίσετε τη συνδρομή σας μετά το δεύτερο σας κουτί, το τρίτο κουτί θα είναι το τελευταίο σας το οποίο και ολοκληρώνει την 3μηνη συνδρομή σας.
Εάν δεν θέλετε να λάβετε περισσότερα κουτιά και έχετε ήδη λάβει το τελευταίο κουτί σας, θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία ακύρωσης είτε στη σελίδα "Ο Λογαριασμός μου" είτε μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που θα χαρεί να σας βοηθήσει με την ακύρωσή σας.

ΈΧΩ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ 14 ΗΜΕΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ BEAUTY ΒΟΧ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ
Σε περίπτωση ακύρωσης εντός της προθεσμίας των 14 ημερών, και εφόσον το κουτί σας έχει αποσταλλεί, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών για να κανονίσετε την επιστροφή του κουτιού ώστε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας.

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ, ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Εάν έχετε παραλάβει το Beauty Box σας κατεστραμμένο ή ελλατωματικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω του online λογαριασμού σας για να δώσετε μια φωτογραφία της παραγγελίας και μια σύντομη εξήγηση για τις λεπτομέρειες της ζημίας. Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα μπορέσει στη συνέχεια να σας βοηθήσει και να σας δώσει την κατάλληλη λύση.


ΈΧΩ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΕΣΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Η επιστροφή ή η αντικατάστασή σας θα εκδοθεί μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση από την αποθήκη μας ότι η επιστροφή σας έχει ληφθεί. Στη συνέχεια, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τη δράση που έχει ληφθεί και τα αναμενόμενα χρονικά πλαίσια.


ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΟΥ
Εάν λάβετε email που αωαφέρεται σε ένα πρόβλημα πληρωμής σχετικά με τη συνδρομής σας, συνδεθείτε στο "Ο λογαριασμός μου" και ελέγξτε ή ενημερώστε τα στοιχεία πληρωμής που μας έχετε δώσει. Σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που θα μπορέσει να επιλύσει τυχόν προβλήματα.

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ/ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Εάν έχετε χρησιμοποιήσει ειδική προσφορά ή κωδικό έκπτωσης στη συνδρομή σας, παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι αυτή η έκπτωση ισχύει μόνο για το πρώτο κουτί ομορφιάς σας. Για οποιαδήποτε επόμενη αγορά ή για το επόμενο κουτί που θα σταλεί, η συνδρομή σας θα επανέλθει στην κανονική του τιμή

BEAUTY BOX CLUB

Όταν συμμετέχετε σε οποιοδήποτε πρόγραμμα συνδρομής, γίνεστε αυτόματα μέλος του 'The Beauty Box Club'. Το Lookfantastic Beauty Box δεν είναι μόνο τα προϊόντα που περιλαμβάνει μέσα το κουτί. Κάθε μήνα, θα βρείτε μικρές απολαύσεις και μπόνους που κάνουν το κουτί ομορφιάς μας εξαιρετικό και μοναδικό, όπως:

Αποκλειστικοί διαγωνισμοί για να κερδίσετε στο περιοδικό του Beauty Box

 Μια μηνιαία συζήτηση twitter Beauty Box που σας δίνει την ευκαιρία να ζητήσετε συμβουλές ειδικών.

Την ευκαιρία να δοκιμάσετε αποκλειστικές μάρκες πριν ξεκινήσουν να πωλούνται στο lookfantastic

Ένας τρόπος για να δοκιμάσετε προϊόντα πριν τα αγοράσετε, μια αποκλειστική εμπειρία για τα ακριβά και premium προϊόντα. Πλέον με την ιστοσελίδα μας lookfantastic, μπορείτε να αγοράσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα σε κανονικά μεγέθη!

Γνωρίστε πρώτοι και κάντε δικά σας αποκλειστικά και limited editions κουτιά και προϊόντα πριν από οποιονδήποτε άλλον.

Γνωρίστε πρώτοι τα καινούρια lookfantastic Advent Calendar.

Έχετε την ευκαιρία να αγοράσετε συγκεκριμένα προϊόντα / κουτιά διαθέσιμα μόνο για τους συνδρομητές Beauty Box.

Όταν ακυρώνετε τη συνδρομή σας στο Beauty Box ή δεν είστε πλέον συνδρομητής, δεν θα μπορείτε πλέον να επωφεληθείτε από την αποκλειστικότητα της ομάδας αυτής, συμπεριλαμβανομένων όλων των πρόσθετων παροχών.