Κέντρο Βοήθειας

Διάλεξε ένα θέμα

    Ο λογαριασμό μου

    Θα χρειαστεί να εγγραφείτε πριν μπορέσετε να κάνετε μια παραγγελία στο lookfantastic.

    Όσο έχετε έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να πάτε στη σελίδα εγγραφής μας να εισάγετε τα στοιχεία σας ώστε να μπορέσετε να αποκτήσετε πρόσβαση στο νούμερο ένα κατάστημα περιποίησης και ομορφιάς 


    Είναι εύκολο να κάνετε αλλαγές στα στοιχεία σας, είτε πρόκειται για τα στοιχεία πληρωμής, τον κωδικό πρόσβασης ή τη διευθύνσή ας.

    Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και θα δείτε μια σειρά κατηγοριών στο κάτω μέρος της σελίδας στην ενότητα 'Ρυθμίσεις λογαριασμού'.


    Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η αγορές μέσω του lookfantastic είναι απολύτως ασφαλής.

    Είμαστε πλήρως συμβατοί με την πράξη προστασίας δεδομένων, έτσι μας ενδιαφέρει η διαφύλαξη των στοιχείων σας.

    Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη σελίδα Πολιτική Απορρήτου.


    Μην ανησυχείτε! Εάν επισκευτείτε τη σελίδα σύνδεσης στον λογαριασμό σας και κάνετε κλικ στο 'Ξεχάσατε τον κωδικό σας;' και εισάγετε το email σας, Θα σας σταλεί email με όλες τις οδηγίες πως να αλλάξετε το κωδικό πρόσβασής σας!

    Μπορείτε να σταματήσετε τα λαμβάβνετε προωθητικό υλικό, εάν συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και επιλέξετε την επιλογή 'Προτιμήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου'.

    Παραγγελίες

    Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στο lookfantastic εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα. Θέλουμε να είστε σε θέση να παραγγείλετε και να λάβετε τα προϊόντα που αγαπάτε αβίαστα, οπότε πάντα θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε εάν ένα στοιχείο είναι εκτός αποθέματος.

    Υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει μια απροσδόκητη καθυστέρηση, αλλά εάν συμβεί κάτι τέτοιο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε.


    Είναι εύκολο να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία στο lookfantastic. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να ξεκινήσετε την περιήγησή μας.

    Μόλις βρείτε το προϊόν που θέλετε, θα χρειαστεί να κάνετε κλικ στο κουμπί 'Προσθήκη στο καλάθι'. Μπορείτε είτε να κάνετε αγορές είτε να κάνετε κλικ στο 'Καλάθι' εάν έχετε όλα όσα χρειάζεστε.Εκεί θα σας δώσει η επιλογή για checkout.

    Αν έχετε αποθηκεύσει στο λογαριασμό σας οποιεσδήποτε διευθύνσεις ή επιλογές πληρωμής, τότε αυτοί θα εμφανίζονται αυτόματα στο ταμείο, καθιστώντας γρήγορη και εύκολη την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Διαφορετικά, θα πρέπει να εισαγάγετε τις λεπτομέρειες με μη αυτόματο τρόπο.

    Ελέγξτε ότι όλα είναι σωστά! Θα σας στείλουμε ένα email μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία.


    Ναι, κάντε κλικ στο εικονίδιο 'Καλάθι' στο πάνω μέρος της σελίδας και θα μπορείτε να δείτε τα στοιχεία που διαθέτετε μέχρι στιγμής.

    Χρησιμοποιήστε το κουμπί + για να αποθηκεύσετε τα αγαπημένα σας αντικείμενα ή το κουμπί - εάν έχετε επιλέξει πάρα πολλά. Αν θέλετε να αφαιρέσετε τελείως ένα στοιχείο, κάντε κλικ στο κουμπί x.


    Δεν υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής παραγγελίας. Ο μόνος τρόπος για να παραγγείλετε είναι ηλεκτρονικά μέσω του e-shop. Παρόλα αυτά το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας μπορεί να σας βοηθήσει και να σας δώσει οδηγίες, ώστε να κάνετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά.

    Δείτε τη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας για να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών μας


    Φυσικά! ! Η διεύθυνση παράδοσης επιλέγεται κατά το στάδιο της πληρωμής. Σε αυτό το στάδιο θα σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε μία από τις αποθηκευμένες διευθύνσεις, καθώς και να επιλέξετε να προσθέσετε μια νέα, κάνοντας κλικ στην επιλογή 'Προσθήκη νέας διεύθυνσης'.

    Θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε το λογαριασμό σας για να δείτε την πρόοδο μιας παραγγελίας ή να την παρακολουθήσετε.

    Μπορούμε να στείλουμε αντικείμενα ξεχωριστά σε περίπτωση καθυστέρησης ενός ή περισσοτέρων αντικειμένων.


    'Ο λογαριασμός μου' καθιστά εύκολη την παρακολούθηση όλων των παραγγελιών σας.

    Αφού συνδεθείτε, θα δείτε κάθε μεμονωμένη παραγγελία που έχετε κάνει μαζί μας. Επιλέξτε το προϊόν που θέλετε και θα σας δοθούν όλες οι λεπτομέρειες που χρειάζεστε σχετικά με αυτήν την παραγγελία.

    Επίσης, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα αποστολής αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.


     'Ο λογαριασμός μου' Θα εμφανίσει τυχόν προηγούμενες παραγγελίες που έχετε τοποθετήσει.

    Κάντε κλικ στην παραγγελία που θέλετε να δείτε για να μάθετε περισσότερα. Αν η παραγγελία έχει αποσταλεί με tracked delivery τότε θα μπορείτε να κάνετε κλικ για να την παρακολουθήσετε από το λογαριασμό σας.

    Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας στείλαμε σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσει επίσης πότε αναμένουμε την παραλαβή της παραγγελίας.

    Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, κάντε κλικ στο 'Μήνυμα' στο λογαριασμό σας για να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.


    Λυπούμαστε που ακούμε ότι θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας!

    Αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να μην ακυρώσετε την παραγγελία σας, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω του λογαριασμού σας για να δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν.

    Εάν όχι, επιλέξτε την παραγγελία που θέλετε να ακυρώσετε. Μπορείτε να επιλέξετε να ακυρώσετε μεμονωμένα στοιχεία ή ολόκληρη την παραγγελία.

    Θα σας στείλουμε ένα μήνυμα εντός μίας ώρας για να σας ενημερώσουμε εάν η ακύρωση πραγματοποιήθηκε.

    Εάν αποτύχει, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η παραγγελία είναι έτοιμη να σταλεί. Τα στοιχεία που βρίσκονται σε απόθεμα υποβάλλονται σε επεξεργασία γρήγορα, ώστε να μπορούμε να επιδιώξουμε την άμεση αποστολή των προϊόντων στους πελάτες μας.

    Μπορείτε να επισκεφθείτε την Πολιτική Επιστροφών μας, για να σας βοηθήσουμε να στείλετε την παραγγελία πίσω σε εμάς.


    Μόλις πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, δεν μπορούμε να κάνουμε αλλαγές σε αυτήν.

    Εάν θέλετε να δοκιμάσετε και να ακυρώσετε μια νέα παραγγελία, τότε θα πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

    Επιλέξτε τη σχετική παραγγελία και θα δείτε ότι μπορείτε να επιλέξετε να ακυρώσετε μεμονωμένα στοιχεία ή ολόκληρη την παραγγελία.

    Θα σας στείλουμε ένα μήνυμα εντός μίας ώρας για να σας ενημερώσουμε αν η ακύρωση λειτούργησε. Μην τοποθετείτε νέα παραγγελία μέχρι να ακούσετε από εμάς.


    Μην ανησυχείτε, καταλαβαίνουμε ότι αυτό μπορεί να συμβεί. Μπορείτε να δοκιμάσετε και να ακυρώσετε το προϊόν εάν συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. 

    Θα χρειαστεί να κάνετε κλικ στο προϊόν και να επιλέξετε την επιλογή ακύρωσης. Θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός μιας ώρας, για να σας ενημερώσουμε εάν αυτό πραγματοποιήθηκε.

    Εάν δεν μπορείτε να ακυρώσετε τότε μπορείτε να στείλετε το στοιχείο πίσω σε εμάς. Είναι καλύτερο να ανατρέξετε στην Πολιτική Επιστροφών μας για να μάθετε πώς.

    Αν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια, τότε μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα στο προσωπικό της Εξυπηρέτησης Πελατών ενώ βρίσκεστε στο λογαριασμό σας.


    Λυπούμαστε πραγματικά που συνέβη καθώς επιδιώκουμε να παρέχουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας σε όλους τους πελάτες μας.

    Για να μπορέσουμε να το εξετάσουμε το γεγονός, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να μας πείτε περισσότερα.

    Για να επιταχύνετε τη διαδικασία, θα βοηθούσατε αν μπορούσατε να βρείτε τις παρακάτω πληροφορίες πριν επικοινωνήσετε μαζί μας. Μην ανησυχείτε αν δεν μπορείτε, θα λύσουμε το πρόβλημα όταν έρθετε σε επαφή.

    1. Αριθμός παραγγελίας

    2. Όνομα προϊόντος

    3. Λεπτομέρειες για το σφάλμα

    4. Εικόνες που υποστηρίζουν το σφάλμα, αν υπάρχει

    Μόλις εξετάσουμε το σφάλμα, θα σας ενημερώσουμε για το τι σκοπεύουμε να κάνουμε στη συνέχεια, στέλνοντάς σας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


    Λυπούμαστε πραγματικά που ακούμε ότι μερικές φορές τα πράγματα μπορούν να πάθουν λάθος, αλλά μην ανησυχείτε καθώς μπορούμε να βοηθήσουμε. Στείλτε μας ένα μήνυμα μέσω του λογαριασμού σας. 

    Θα χρειαστεί να γνωρίζουμε τις παρακάτω πληροφορίες, ώστε να μπορέσουμε να το διορθώσουμε για εσάς -

    1. Αριθμός παραγγελίας

    2. Εσφαλμένο στοιχείο που ελήφθη

    3. Το σωστό παραγγελθέν στοιχείο

    Μόλις εξετάσουμε τι συνέβη, θα σας ενημερώσουμε τι σχεδιάζουμε να κάνουμε στη συνέχεια στέλνοντάς σας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


    Είμαστε υπερήφανοι για τα προϊόντα μας, γι 'αυτό λυπούμαστε που έχετε λάβει την παραγγελία σας κατεστραμμένη.

    Μερικές φορές τα πράγματα μπορεί να πάνε στραβά, αλλά μην ανησυχείτε, καθώς μπορούμε να βοηθήσουμε. Στείλτε μας ένα μήνυμα μέσω του λογαριασμού σας

    Παρακαλώ μην πετάξετε το αντικείμενο καθώς μπορεί να ζητήσουμε εικόνες της βλάβης για να διασφαλίσουμε ότι θα λάβουμε μέτρα για να αποφύγουμε να συμβεί ξανά.

    Μόλις εξετάσουμε τι συνέβη, θα σας ενημερώσουμε τι σχεδιάζουμε να κάνουμε στη συνέχεια στέλνοντάς σας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


    Μερικές φορές στέλνουμε αντικείμενα ξεχωριστά για να βεβαιωθούμε ότι τυχόν καθυστερημένα προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα άμεσα δεν αργοπωρούν όλη την υπόλοιπη παραγγελία.

    Είναι επομένως πιθανό το στοιχείο που λείπει να μπορεί να βρίσκεται σε ξεχωριστή αποστολή.

    Το email επιβεβαίωσης αποστολής σας θα απαριθμήσει τα στοιχεία που έχουν σταλεί. Εάν το στοιχείο που λείπει δεν είναι εκεί, τότε θα χρειαστεί να δώσετε λίγο περισσότερο χρόνο για να παραδοθεί.

    Αν το στοιχείο έχει σταλεί, τότε στείλτε ένα μήνυμα μέσω του λογαριασμού σας για να ενημερώσετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.


    Πληρωμή και Εκπτώσεις

    Προσφέρουμε μια ποικιλία μεθόδων πληρωμής μέσω διαδικτύου για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας μπορούν να πραγματοποιούν τις παραγγελίες με ευκολία.

    Μπορείτε να πληρώσηε μέσω Paypal, μέσω SEPA Direct Debit, μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας. 

    Μπορείτε να επιλέξετε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής κατά την ολοκλήρωση της αγοράς. Καθώς παίρνουμε πολύ σοβαρά την απάτη, θα αντιμετωπίσετε την επικύρωση και την εξουσιοδότηση από εμάς και τον εκδότη της κάρτας.

    Το κάνουμε αυτό για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας είναι ασφαλείς κατά την αγορά.


    Η χρέωση ΦΠΑ είναι 24%

    Εάν βλέπετε την επιλογή 'Πρόβλημα πληρωμής' σε μία ή περισσότερες από τις παραγγελίες σας, τότε αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ελέγξετε τα στοιχεία πληρωμής που έχουν υποβληθεί.

    Κάντε κλικ στην εντολή και θα πρέπει να δείτε μια επιλογή για την επίλυση του προβλήματος. Πριν επαναλάβετε την εισαγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων της κάρτας, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία λήξης και η διεύθυνση χρέωσης είναι σωστές. Συνιστούμε επίσης να ελέγξετε τα χρήματα στο λογαριασμό.

    Αν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν μπορείτε να επιλύσετε το πρόβλημα, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών που θα χαρεί να σας βοηθήσει.


    Μόλις τοποθετήσετε μια παραγγελία, η πληρωμή θα εμφανιστεί στο λογαριασμό σας ως εκκρεμής έως ότου σας στείλουμε τα προϊόντα.

    Η εκκρεμούσα συναλλαγή σας λέει ότι η πληρωμή έχει εξουσιοδοτηθεί


    Εάν θέλετε να προσθέσετε νέες λεπτομέρειες πληρωμής, τότε θα πρέπει να το κάνετε στο στάδιο της πληρωμής.

    Τα νέα στοιχεία της κάρτας σας θα αποθηκευτούν μόλις γίνει η παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει ότι την επόμενη φορά μπορείτε να παραγγείλετε τις αγαπημένες σας μάρκες ομορφιάς με ευκολία. Μπορείτε να διαχειριστείτε τις αποθηκευμένες κάρτες πληρωμής κάνοντας κλικ στο 'Κάρτες πληρωμών' στο πλαίσιο Ρυθμίσεις λογαριασμού στο λογαριασμό σας.


    Μόλις βρείτε όλα τα στοιχεία που θέλετε, κάντε κλικ στο κουμπί 'Το καλάθι μου', θα δείτε ένα πλαίσιο που βρίσκεται κάτω από τη λίστα των στοιχείων που λέει 'Έχεις κωδικό έκπτωσης; Εισαγάγετε εδώ:'.

    Προσθέστε τον κωδικό έκπτωσης σε αυτό το πλαίσιο και πατήστε 'Προσθήκη' για να εφαρμόσετε την έκπτωση.

    Αν ο κωδικός δεν λειτουργεί, θα πρέπει να ελέγξετε ότι δεν προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερες από μία προσφορές στο κάθε προϊόν και ότι δεν περιλαμβάνονται στη λίστα των εξαιρέσεων. 

    Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εισαγωγή του κώδικα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω του λογαριασμού σας


    Λυπούμαστε που ακούμεότι ο κωδικός σας δεν λειτουργεί, θα πρέπει να ελέγξετε ότι δεν προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερους από έναν κωδικούς ανά παραγγελία και ότι το στοιχείο σας δεν εξαιρείται της προσφοράς.

    Μπορείτε να ανατρέξετε στη λίστα εξαιρέσεων για έλεγχο.

    Εάν ο κώδικας δεν επηρεάζεται από κάποιο από τα παραπάνω ζητήματα, επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω του λογαριασμού σας.


    Αποστολή

    Σας στέλνουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν ολοκληρώνεται η επεξεργασία της παραγγελίας σας και στέλνεται σε εσάς, ώστε να μπορείτε να μάθετε πότε θα φτάσει.

    Για tracked παραγγελίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο παρακολούθησης που παρέχεται στο email ή στον λογαριασμό σας για να ελέγξετε πού είναι η παραγγελία σας.

    Έχετε ελέγξει για τυχόν κάρτες παραλαβής; Το δέμα σας μπορεί να έχει παραδοθεί σε κάποιο ασφαλές σημείο, όπως σε έναν γείτονα ή έχει μεταφερθεί σε μια τοπική αποθήκη.

    Η σελίδα 'Πληροφορίες παράδοσης' μπορεί να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες και χρονοδιαγράμματα.

    Αν χρειαστεί να αναφέρετε την παραγγελία σας ως χαμένη, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω του λογαριασμού σας.


    Όλες οι επιλογές παράδοσης μπορείτε να βρείτε στη σελίδα 'Πληροφορίες παράδοσης'.

    Η σελίδα 'Πληροφορίες αποστολής' μπορεί να σας ενημερώσει για τα χρονικά πλαίσια που σχετίζονται με τις διαφορετικές επιλογές παράδοσης μαζί με το κόστος τους.

    Για Αποστολές στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάποια παραπάνω χρέωση. Εάν υπάρξει κάποιο πρόβλημα, ή χρεωθείτε κάποια επιπλέον χρέωση, παρακαλώ ενημερώστε τη τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να σας βοηθήσει να λύσουμε το πρόβλημά σας.

    Μην ανησυχείτε, εάν η παραγγελία σας δεν μπορεί να χωρέσει μέσα από το γραμματοκιβώτιο ή απαιτεί υπογραφή, θα πρέπει να λάβετε μια τηλεφωνική κάρτα.

    Αυτή η κάρτα προέρχεται από τον courier και σας ενημερώνει για το πού είναι το δέμα σας και πώς μπορείτε να το παραλάβετε.


    Επιστροφές Προϊόντων και Χρημάτων

    Ανατρέξτε στη σελίδα 'Πολιτική Επιστροφών' για περισσότερες πληροφορίες.

    Αν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, τότε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας είναι έτοιμη να σας βοηθήσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω του λογαριασμού σας


    Προσπαθούμε να μην κάνουμε τα πράγματα περίπλοκα για εσάς, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και θα κάνουν τα υπόλοιπα.

    Θα πρέπει να τους πείτε τους λόγους για την επιστροφή, ώστε να μπορούν να επιλέξουν την καλύτερη επιλογή για εσάς.

    Ανατρέξτε στη σελίδα 'Πολιτική Επιστροφών' για περισσότερες πληροφορίες.


    Θέλουμε όλοι οι πελάτες μας να απολαμβάνουν τα προϊόντα τους, οπότε αν δεν είστε ευχαριστημένοι με την παραγγελία σας τότε μπορείτε να μας το στείλετε πίσω.

    Το μόνο που ζητάμε είναι να μας ενημερώσετε ότι δεν θέλετε να παραγγείλετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή και βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί.

    Για να παραλάβετε την παραγγελία σας με ασφάλεια, παρακαλούμε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.

    Θα σας στείλουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, αλλά μπορείτε επίσης να ανατρέξετε στη σελίδα πολιτικής επιστροφών για περισσότερες πληροφορίες.


    Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας, θα εξετάσουμε τον λόγο επιστροφής και θα σας ενημερώσουμε τι σκοπεύουμε να κάνουμε στη συνέχεια.

    Θα πρέπει να λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ειδοποιήσουμε για κάθε ενέργεια που έχει αναληφθεί.


    Η επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να επιστραφεί στο λογαριασμό σας εντός 5 εργάσιμων ημερών και θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ενημερώσουμε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη.

    Εάν δεν λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας και έχουν περάσει 10 εργάσιμες ημέρες από τη λήψη του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω του λογαριασμού σας.


    Θέλουμε να είστε ήρεμοι και χαλαροί όταν αποφασίζετε να αγοράσετε από εμάς και έτσι έχουμε επεκτείνει τη πολιτική επιστροφών μας για να καλύψουμε την εορταστική περίοδο.

    Θα μπορείτε μέχρι τις 31/01/19 να επιστρέψετε τυχόν παραγγελίες που έχουν επικυρωθεί μεταξύ 31/10/18-24/12/18.

    Το μόνο που ζητάμε είναι τα τεμάχια να είναι σε τέλεια κατάσταση. Το οποίο σημαίνει ότι δεν έχουν ανοιχτεί, βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και τυχόν λιανικές σφραγίδες δεν έχουν αφαιρεθεί.

    Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν επιστρέφουμε τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή ενός τεμαχίου ή παραγγελίας. Για να κανονίσετε την επιστροφή σας, παρακαλούμε συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.

    Ιστότοπος

    Ανατρέξτε στη σελίδα 'Όροι & Προϋποθέσεις'

    Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την πρόσβαση στο ταμείο ή σε οποιοδήποτε τμήμα του ιστότοπού μας, επικοινωνήστε αμέσως με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, για να μπορέσουμε να το διορθώσουμε.

    Ανατρέξτε στη σελίδα Πολιτικής Απορρήτου

    No matches were found. Please refine your search.

    Χρειάζεσαι ακόμα βοήθεια;

    Μη Διαθέσιμος

    Ζωντανή Συνομιλία

    2019 © The Hut.com Limited, μία εταιρεία με έδρα την Αγγλία και την Ουαλία (αριθμός εταιρείας 05016010) με εγγεγραμμένη διεύθυνση στο Voyager House, Chicago Avenue, Manchester Airport, M90 3DQ)

    Πληρώστε με ασφάλεια με
    Visa Electron Visa Paypal Mastercard Maestro Amex Sepa